True story

Stau la birou la munca si privesc in monitor cum viata mea profesionala isi da obstescul sfarsit, lent si agonizant. Ca de obicei fumez tigara de la tigara, abuzand de singurul privilegiu real pe care mi-l ofera locul de munca. Privesc ganditor in scrumiera plina de chistoace de Lucky Strike si ma gandesc ca daca apuc 30 de ani inseamna ca fiinta suprema are un plan maret cu mine. Ma uit la tigara dintre degete si incetul cu incetul un intreg sistem de valori mi se da peste cap. Pe tigara scrie Viceroy. Cum dracu sa scrie pe tigara Viceroy cand pe pachet scrie Lucky Strike. Probabil ca am inceput sa ma senilizez si in inconstienta mea am sutit o tigara de la cineva din birou si acum nici nu imi mai aduc aminte. Repede, sondaj, ce tigari se fumeaza in birou? Kent, Marlboro, Camel … nimeni nu fumeaza Viceroy. Ma mai uit o data in pachetul meu desfacut. Numai Lucky Strike … paranoia. De unde a aparut intrusa?! Cea mai facila explicatie ar fi ca ambele marci fiind produse de aceeasi companie, s-a strecurat din greseala in pachetul meu de Lucky. Oare? Sa fie o coincidenta faptul ca se apropie summitul Nato?

Leave a Reply

